yas , yokluğun verdiği acıya karşı dayanıksızlık
- Rumeysa Kuzuca
- 18 Şub
- 2 dakikada okunur
Kimisi bardağı kırılınca
Kimisi kedisi kaçınca
Kimisi yemek bulamayınca
Kimisi sevdiği gittiğin de
Hepsi yas ..
bir gün varlığın sonu olacağını bildiğin halde olmayacakmış gibi sarılmak
Allah bu yüzden mi uyardı bizi her an ölüm ile yaşayın
Ölümü sıkça hatırlayın dedi peygamber
Her gün kayıplarımız var. Yokmuş gibi yaşamak ahmak işi…
Çiçekler soluyor
Her canlı ölümü tadacak dedi ya Allah
Kurbağalar ölüyor
Çimenler kuruyor
Araba hurdaya çıkıyor
Adam böbreğini, kadın rahmini kaybediyor
Gider tıkanıyor
Akacakken su kapalı durağan hale geliyor
Peki, oncaaaa ölümlere rağmen
Ne bu hiç gitmeyecekmiş gibi var etmek kendimizi
Her an yas her yer yas
Bi insanoğlu böyle
Kurbağa ölmemek için uğraşıyor mu
Çimen kurumayacağım diyor mu
Vadesi işi bitince usulca gidiyor
Ne bizim bu yaygara koparmamız
Tanrı mıyız hep var olacağız
Hangi kum havuzunda yaratıcılık oynuyoruz
Bir de tanrıyı şuçluyoruz
Ne iyimiş
Ben mi istedim diyoruz iftira atıyoruz
Evetttttt tam da sen istedin
Razı geldin anlaştın istediğin gibi
Ölümleri de kabul ettin koskoca altına islak imza
Al al şimdi yüzüne yapışınca mı avazın çıktığı kadar bağırıyorsun
İşte insanoğlu böyle çiğ
Ölüm bangır bangır bağırıyor
Bennnnn varım, bak burdayım şurdayım
Ceeeğ e deyince de
Bişiler oluyor tansiyon yükseliyor
Ay ölüyorum galiba
Kaybına geberip ölüyorum demek tam da insan işi
Tüm kayıplarımı kabul etmek için nefsimle çebelleşiyorum
Nefsim yooooook diyor, ben var var diyorum
Nereye kadar, en büyük hakikat diyorum
Nefsim yırtık çıkıyor
Yok diyor
Pençesini geçiriyor
Tamam diyorum sakinleş tane tane anlatacağım sana diyorum
Uyuma numarası yapıyor
Yer miyim
Yiyorum kepçe kepçe
Tokatlarken bir bakmışım beni tekmelemiş
Aman beee tamam diyor, ölüm var
Yalandan ama
Sonra kedim ölüyor
Yine feryat figan
Hani ne oldu ?
Pişik avcunu yalarsın diyor bana
Yine kanmışım
Yine mi geceler karanlık yine mi hüsran
Kıs kıs gülüyor
Ama sen görürsün diyorum
Görürsün !
Yorumlar